Äntligen färdigjobbat

Imorgon är jag äääntligen ledig igen!
Har varit en tuff vecka detta må jag säga, på många olika sätt.

Idag på jobbet va iofs helt okej eftersom vi jobbade dubbla assistenter och va på Liseberg hela dagen, lättförtjänta pengar eftersom tiden ändå gick väldigt fort =)

Sitter hos pappa nu, kände att jag inte orkar vara i ett jävla kaos hemma..
särskillt inte när Mia helt utan förvarning ska flytta o de står saker överallt..
Tycker de e tråkigt att hon ska va så sur för jag tycker inte ett missförstånd e ngt o tjura så enormt för, men men folk gör som man vill.
Kommer bli tomt att bo ensam, men samtidigt är de iaf bara min skit jag städar upp, snart flyttar ju Johan ner då blir man la hemmafru på riktigt.. men tills dess ska jag verkligen försöka njuta av ensamheten ( vet inte hur de ska gå men ändå )

Undra va man ska göra under kvällens gång då?
Grilla hade varit smaskigt =)

Åh nu e de snart dags för stunden man väntat på .. nervös o orolig like hell!

På torsdag åker jag antagligen till Johan igen eftersom jag är långledig=)

Nej nu har jag skrivit av mig för en stund.

Over and out

Kommentarer
Lizette

Hoppas du fick grillat något gott!
Jadu, livet som hemmafru. Det kanske passar dig perfekt ;-)

2008-04-26 20:44:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0