Datan hemma e paj

Det e därför jag aldrig bloggar numera=(
Känns faktiskt riktigt konstigt att sitta här nu igen.
Vet inte alls va jag ska skriva.
Är hos mamma o tänkte passa på o sola lite på balkongen medans vi ändå har bra väder.

Igår shoppade jag ett par as snygga solbrillor o en helt vanlig gul t shirt. nice som fan.

Har vart hos JOhan i helgen o de va verkligen hur underbart som helst att träffa honom igen.
Tänk att han snart ska flytta ner?
Ingen e gladare än jag =)

Blir tuff vecka på jobbet, men ska försöka kämpa på.
kvällarna går ju iaf helt okej, även om jag verkligen haaatar de.

nästa vecka gäller de..
e jätte nervös men hoppas på de bästa!

Nej mår illa nu.

Allt för nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0