En bra dag ändå

Japp dagen började med att jag vaknade omänskligt tidigt och skickade iväg ett sms till Lizze som också redan va vaken.
Hon o Mario kom hit och vi satt o fikade o tjötade.

Efter de besöket va jag helt slut och lyckades tillslut somna och sova kanske två timmar.

Började snacka med Lena på msn och drog dit.
Har haft en trevlig dag och lärt mig virka.. haha de du Lizze!

Nej men allt e relativt lugnt..

Man mår som man förtjänar eller hur man nu ska uttrycka sig.

Nej nu blir de nog att ringa Johan sen krypa ner och försöka sova några välförtjänta timmar.

Allt för mig!

Kommentarer
Lena

Loooove you daaarling!
Bara så du vet. Finns här för dig. KRAM

Lena

2008-04-05 23:09:20
Lizette

Du är gryyym du! Virka, det trodde jag aldrig. Vi kanske ska ses en kväll i veckan och ha symöte, haha!!!!

2008-04-06 18:21:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0