Haha

Jaja folk har rätt till sina åsikter ja visst.
Klagar inte på att jag har ett jobb.. men trivs inte med de helt enkelt.. men kämpar på o går dit iaf och de e de som räknas inte sant?
Jaja som sagt folk som inte känner mig får tycka o tänka va fan dom vill!

Nu sitter jag hos mamma igen, ska ner till stan o kika lite var tanken.

Mår lite halvilla idag tillofrån, men de försvinner säkert snart skule jag tro.

bara en vecka kvar på dagen nu.. härligt!
Sen efter de åker jag till Johan igen, saknar honom som faan redan.

Jo de e skönt att de känns som om saker o ting börjar ljusna, men jag är så ooootroligt orolig för att allt ska skita sig o gå åt skogen igen, så e man tillbaka i samma gamla svarta hål igen.
Håller verkligen alla tummar o tår att livet kanske för en gångsskull går som jag vill.

Passa på o sitta i solen idag igen tror jag, ska ju bli sämre väder nu igen såklart.

Nej nu orkar jag inte skriva mer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0