Illamående och trött

Usch klarar inte av de mera fy fan.

Dagen på jobbet har vart hemsk, fick åka från skolan typ vid lunch för att hon jag jobbade inte mådde bra.
Efter de fick jag sitta i fyra timmar o bara glo på henne typ.

Går ju magsjuka på skolan fick jag reda på idag med, så kan lova jag har spritat händerna överdrivet mkt o redan varit o köpt vitpepparkorn.

Vill ju inte bli sjuk till min födelsedag.

Tror jag ska ringa jobbet o förvarna om hur jag mår iaf, eftersom hon ändå inte ska till skolan imorgon.
Mjo så får de nog bli.

Bläääää för detta mående.

Mycket strul med allt just nu känner jag...
är inte mig själv till 100%

Nej nu får de räcka

Orkar inte ens blogga

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0