Trött och mindre lycklig

Är så trött att jag snart somnar igen.
Vaknade precis. . eller ja jag har sovit lite mer en en timma nu på dagen.

Osannolikt är de hur jag ska kunna jobba idag när jag är så himla trött, men men man får väl gå dit o försöka så gott de går antar jag.
Känner mig bara otroligt opeppad att ens gå dit.. men men itne mycket att göra.

Har ringt viktiga samtal idag iaf, så nu är de ordnat.

Oh my fucking good va jag är trött!
Kanske sova liiite till bara?
Måste ju ändå försöka vakna till liv snart eftersom jag börjar jobbet vid 15.

Allt för nu.

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

godmorgon tröttis ;)

2008-04-07 11:21:21
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Evelina

Glömde fråga! Har du digitalbox eller hur får du in alla kanaler? Vi får bara in ettan, tvåan och fyran :( Ring när du kommer hem ifrån jobbet! pusspuss

Amse

Mitt lilla gryn =)

2008-04-07 14:17:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0