Arg

Jag gick upp till jobbet o allt, jobbade o slet.
Verkligen inget planerat på jobbet heller så man bara satt, o som vanligt så sa pappan i familjen knappt ett ljud.

Dom har fortfarande inte fått liftarna !
Blev så arg så jag ringde mamman i familjen o pratade med henne.
jag sa inget elakt eller med dålig röst eller så utan sa bara som de va o ska vara för ALLA.

"Jag kan inte lyfta henne från o till toan o fram o tillbaka till rullstolarna"
Hon blev jätte sur o sa jag skulle va ledig imorgon (eftersom jag ska till bm på onsdag , så sa hon även jag skulle snacka med henne om lyften)
Ingen människa ska lyfta sådär, man FÅR INTE igentligen, o jag ska absolut inte hålla på o lyfta henne fram o tillbaka nu när jag är gravid, blir så jävla arg o besviken när hon blev så sur när jag på ett bra o snällt sätt tog upp de.

Ryggen känns inte alls bra nu, antagligen för allt lyftande..
Blir sängen med Johan nu snart, sen imorgon får vi väl ta tag i lite ärenden.

Kommentarer
Johanna

Usch, du förstör din rygg och det är deras fel. Vilka nötter! Lyftar är underbart, man slipper att anstränga ryggen över huvud taget.

2008-08-12 07:38:32
URL: http://yoioo.blogg.se/
Sanna

Låter inge vidare, bra att du tog upp det iaf tycker jag.

2008-08-12 10:56:16
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Har du sagt till dom att du är gravid? glömt fråga det.

2008-08-12 14:12:12
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0