Blä

Trött,Trött o åter trött måste fixa järn tabletter på ngt sätt alltså.
Men tabletter går ej o ta på avbet om de ej e recept.

Har bara legat i sängen idag, har ju ösregnat hela jävla dagen.
Detta vädert suger balle.

både höger o vänster hand värker som fan, o fingrarna e fortfarande avdomnade, men men behöver ju inte använda dom till ngt ansträngande nu så får väl stå ut.

Usch jag nästan kallsvettas asså, vet inteom de beror på att jag e så sjukt mätt efter maten.
Lagade köttfärssås till mig o Johan, fy fan va snäll jag e som lagar två olika maträtter enbart för hans skull.

Lillen sparkar så löst, är de normalt Lizze?
Att den liksom sparkat lösare nu ett par dagar o inte lika ofta?
Antar vääl att de är de.

Nej shit va jag svettas

Kommentarer
Anonym

hej hej! följer din blogg här, jätte fin är den å jag tycker det är roligt att följa ditt liv... skulle bara skriva de att kan du inte lägga upp mer bilder på dig å din lilla bebis mage? Ha de super... kram M

2008-08-28 07:13:36
Lizette

Men vadå satt dom på pottkanten, dom verkar ju helt störda. Ta inte åt dig om vad dom säger och dom har faktiskt haft tid på sig, men ryktet kanske går om hur dom är också å då blir det ju alltid svårare att hitta ngn.



Att den sparkar löst är väl normalt, det är ju olika i olika perioder. Men är du trött och slö och inte får i dej dom tabletter du ska ha så blir ju bebisen också tröttare, så spring och köp din medicin även om den e dyr. Ni får dra ner på ngn annan kostnad ist.

KRam KRam

2008-08-28 09:43:55
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0