Dålig sömn

Drömmer så otroligt hemska mardrömmar så de finns inte, bilderna går inte o sudda ut även om man öppnar ögonen o försöker tänka på annat.. drömde om en mördare som sprang omkring o hade ihjäl barn, fy fan!
Har alltså df inte sovit alls bra.

Ska iväg till jobbet nu, mår verkligen inte bra över de, jag jag vill ha ett jobb där jag trivs!
Vart hittar man de?
Blä mår tillomed illa för att jag ska dit.
Hoppas ryggen klarar dagen iaf.

Fick fina sms av Johans mamma igår att jag va en svärmorsdröm, de ni ;)


Vet inte mer va jag ska skriva, mår som sagt inte bra för detta jävla jobbet.. helvete!

Kommentarer
Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1922 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ?

2008-08-14 07:48:58
Lizette

Vad gullig hon är din svärmor :-) Ha en bra dag tjejen! Kram

2008-08-14 11:11:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0