Det börjar närma sig

Att börja jobba igen, och de märker jag tydligt.

Har mkt ångest på dagarna pga detta o på nätterna kan jag inte sova.
Mår riktigt dåligt för att jag vet jag ska tillbaka till de stället.
De är inte de att jag inte vill jobba, men jag vill inte jobba där eftersom de där stället får mig att må så sjukt dåligt.
Man ska inte ha ångest o känna sig gråtfärdig innan man går till jobbet.
Är villig att göra vad som helst bara jag slipper de stället.
Ålderdomshem,städa u name it. o folk som känner mig vet att de e två jobb jag verkligen egentligen inte trivs med.
Vet inte hur jag ska klara att gå dit faktiskt.
Man ska inte ha feta sömnbesvär o ångest pga ett arbete, så mkt vet jag iaf.
Får se om jag ringer assistans bolaget o berättar hur jag känner, så kanske jag kan börja samtidigt som Therese när vi snackat med dom igen?
Men samtidigt behöver jag pengarna så vet vrekligen inte alls va jag ska göra, sjukt jobbigt är de i vilket fall som helst.

Hm nej shit detta går inte, kan inte gå o tänka på detta , men hur ska jag kunna låta bli?


Kommentarer
Lizette

Förstår att det är jobbigt att känna så... Men det är tyvärr bara till att traska dit, och vet du vad? Du får nog garanterat havandeskap och då är det bara 8 veckor till du behöver jobba sen slipper du det jobbet på över 1år, visst blev det lättare att stå ut?

Och då hinner du ju dessutom söka nytt jobb under tiden du är mammaledig och då behöver du aldrig mera gå dit..

Det är bara till att härda ut, tänk på pengarna och det är dom som grundar hur mkt du kommer få när du går hemma med bebisen sen och då vill man ha mkt pengar för man vill köpa så mkt fint till den lille..

Kram på dej gumman!

2008-08-07 11:38:59
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Sanna

Jag säger som Lizette vännen, tänk på pengarna, det är aldrig kul att gå hemma med en liten när du inte kan unna er något, för ni inte har råd. Tänk på det och det är inte så långt kvar. Jag förstår dig, det är inget kul alls. Men försök =)

2008-08-07 12:56:07
URL: http://sjoquist.blogg.se/
syster

jag vet precis hur det känns.

mår dåligt som fan över mitt semestervikariat oxå.

det är ett rent helvete!

2008-08-07 14:08:31
URL: http://dellisch.blogg.se/
Johanna

Jag kan säga att du är väldigt stark som går till jobbet fast att du mår så dåligt. När jag själv har mått dåligt på jobbet (Du vet nog vilket det var, vi har ju jobbat hos samma person) så har det oftast hänt att jag har stannat hemma och sagt till henne att jag har varit sjuk. Men nu har jag tack och lov ett jobb som jag trivs med även om jag är dålig på att hantera stress.

2008-08-07 15:01:39
URL: http://yoioo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0