Fan

Händerna blir inte bättre, o de strålar ända upp till armbogarna, konstant smärta hela dagen o ingen som helst styrka.
Saker som man annars tar för givet att göra blir svårt att utföra, smöra en macka, borsta håret, ta stöd när man ställer sig. ALLT.
Ringde sjukvårdsupplysningen o dom va nästan säkra på att de va de där syndromet som jag nämnde här om dagen, att de drabbar vissa gravida.(hon jag pratade med va bm tillomed)
De är ofarligt men gör jätte ont.
Finns inte mkt man kan göra, man kan testa med skenor.. hoppas verkligen de hjälper för min del för nu har jag så ont så de känns som om man vill gråta. Om de ändå ínte gjorde ont när inte gjorde ngt, men jo heeela tiden!
Otur, jag visste de skulle komma ngt.
F´örsta september läkartid, ska ringa min bm på måndag o berätta de har blivit värre.

Blir inte mkt mer nämnt ikväll alltså..
Sorry jag är inte direkt "bloggig" av mig i detta tillståndet.
Back to the bed o hoppas på att bebis sparkar ordentligt så man kan sysselsätta sig med ngt o glömma smärta förett tag.

Usch inatt drömde jag min bebis va död i magen, varför ska man drömma mardrömmar jämt?
Sen har den inte sparkat mkt idag heller, typiskt att de ska komma en så lugn dag efter man drömt ngt sånt.

Kommentarer
Sanna

Klart lilla loppan lever gumman. Vet du jag tycker du ska döpa den till torsten ;) eller möjligtvis Sanna kanske den kan få heta om det blir en tjej. Hallå alla dessa paket jag har här, när ska jag bli inbjuden på kaffe egentligen och jag vet jag skrev fint, men det är bara för du är fin. Klappa torsten från tant Sanna. Puss gumman

2008-08-22 20:17:35
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0