Hungrig

Finns verkligen IIIIINGEN frukost hemma, glömde av o köpa de igår.
Får vänta tills Ica öppnat 10! Jag kommer gå under om jag inte får mat typ nuuuu.

Solen skiner, uuuunderbart väder faktiskt.
Ska nog gå en promenix med Mosen o kanske ta med the kamera.. Men frågan är om jag kan gå innan mat i magen?
Dilemma de där.

Idag kommer lite folk på kaffe o tårta eftersom de e johans stora dag , måste plocka här hemma innan dess också.

Ska ringa jobbet o berätta om mina bekymmer också, usch men men inte mkt o göra eftersom de kommer vara omöjligt o jobba med de i nuläget.

Ikvällska vi till Evve o Kenneth o ta revach i spelandet , "lika par leka bäst" eller va fan va de vi spelade igår?
Dom två idioterna vann säkert med tio poäng, haha.
Idag blir de nog "med andra ord" Men dom har ju lite för tur eftersom dom har spelat de massa gånger innan ;)
Ska även kolla "ps i Love u"

Blir nog bra, nej nu blir de på med mjukisbyxorna o ut med lillgrisen.

Usch ibland känner jag mig verkligen ensam, smatidigt som jag vet att jag har massor med människor omkring mig.
Men de är faktiskt inte samma sak när man är gravid, de kan ingen säga emot.

Min lille i magen har nog fått en grej av Johan. kittligheten!
Nästan varje gång man kittlar på magen så sparkar han/hon tillbaka, haha för go, men som sagt de är inne i en liten lugnare period i magen nu.

Kommentarer
Sanna

Låter mysigt det där, klart det inte är samma sak, men det är så det är liksom.

2008-08-24 09:03:04
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Grattis till Johan på hans dag :-)

2008-08-24 14:37:13
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0