Jävla tjöt om pizzan

´Ska fan sluta äta de om de ska va sånt tjöt!
Johan äter pizza jääääämt, men varje gång äter inte jag de.
När Johan bakar så kan jag äta, och jo man tröttnar .. men ställer mig inte o lagar ngt annat när han för en gångsskull lagar maten.
Åh lika bra o bara äta sallad istället.

Hungrig som fan nu såklart, kan ju bero på att jag vaknade precis.

Solen skiner, uuunderbart. De händer inte alltför offta eller hur?
Ska till pappa idag o försöka fiska upp lite mer mat åt Borat.

Imorgon är de tjejmetet, hoppas för gudskull att de inte regnar hela dagen.
Jag o Evve är med i Agnetas lag denna gången så vi kanske har en chans? ;) Säkert inte då bara för de.
Men som sagt hade jag fått upp fisken förra året hade jag vunnit allt !

Nej fy fan va slemmig jag är i halsen då, johan har la smittat mig med sin hosta säkert.

Kommentarer
Bofsan

Hejsan

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, headers, backgrunder. Tillverkar egna halsband, armband och kedjor.

Bara fråga mig om något :)

2008-08-16 08:28:50
URL: http://bofsan.blogg.se/
Lizette

Oj, var det fru hormon som talade i början av inlägget kanske?! haha.. Lycka till på fisket imån. KRam

2008-08-16 10:35:11
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0