Mattpiskare o västtrafik

Nu är jag irriterad, som fan!
För de första så undrar jag om de är tillåtet o ställa sig o piska mattor kl 07:30 på morgonen, fyra jävla mattor som säkert piskades i MINST 20 min, hur jävla lätt är de o sova då?
Ursäkta uttrycket men jävla "bl***e idioter", skulle på allvar om jag hade ett gävär siktat o iaf skjutit hål igenom matt jäveln!

Igår när jag skulle hem så är tåg fan 25 minuter försenat, jag menar hur jävla svårt är de egentligen?
En station är de till sävenäs från Gbg, sinnessjukt!
Alltså istället för att va hemma 18:15 va jag hemma kanske 19:00.
Ringde västtrafik o klagade o frågade om de va så de skulle va när man åkte miljövänligt o betalade så mkt som 900 kr imånaden på dom där förbannade tågen.. Okej om de bara va så nån enstaka gång, men nästan en gång i veckan är de iaf ngra minuter för sent o så ska de inte va!
Idioter där med!

Jobbet gick som vanligt, brukaren va arg o slogs utan anledning, Åh vilken jävla dag helt enkelt.
Kul att jag ska jobba idag med, men idag är Therese ledig o då blir de mkt mkt jobbigare att klara av dagen.

Förstår ni hur arg jag är?
Men de e fan normalt o va sur över sånna grejer.

Helvete!

Kommentarer
Teela ♥

Halloj. Hur är det?

2008-08-19 09:23:21
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Sanna

Haha ja gumman jag åkte med dig på tåget, på vägen hem. men på vägen dit var jag ensam haha är du med i mina tankar?

2008-08-19 19:55:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0