Nervös

Inför min jävla provtagning :(
Vill inte bli stucken, hatar de helt enkelt.
Men jag måste, jag vet.

Längtar iaf tills vi får höra våran bebis hjärtslag igen, inte många timmar kvar nu.
Tänk att innuti mig lever en liten varelse som vi skapat, helst otroligt.
Börjar undra hur han/hon kommer se ut, vem den kommer likna , hur den kommer va, men bara 16 veckor kvar så får jag mina svar.

Varken jag eller JOhan har kunnat sova inatt, o jag vet inte varför, tror inte de beror pga att vi ska dit.

Usch va jävla mkt finnar jag fått alltså, har aldrig haft problem med de innan, men nu helt plötsligt kommer dom. Jävla hormoner.
Lipar för tv pogram, inte lite heller utan mkt.

Mår fortfarande dåligt för jobbet eftersom jag ska dit imorgon, måste snacka med bm så dom kan skriva ngt jävla intyg på att jag ej får lyfta, Är inte de rätt självklart?
Fattar verkligen inte hur dom tänker.

Nej nu ska jag duscha o gå ut med Tilda, försöka få tiden att gå.

Här va du inte stor 8+3 (2 cm)

Tänk att du är över 30cm nu o väger mellan 600-700 g

Kommentarer
Sanna

Ert egna lilla underverk =)

2008-08-13 08:45:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

haha, du får nog en liten tjej. Det sägs att om det är en flicka så tar hon mammans skönhet ;-)

Ha en underbar dag gumman min! KRam

2008-08-13 09:46:28
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Nina

Tror det är lag på att man inte ska utsättas för ohållbara arbetssituationer. Prata med chefen, hota med att ni säger upp er eller nåt:P

2008-08-13 11:00:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0