Ohh!

Helvete vilka idioter som finns här o komenterar min blogg, blir så jävla ledsen o irriterad på folks komentarer.
Och för att ha svar på tal så kan man få skenor o sen kan de bli tal om opration fick jag som svar idag.
Sen så finns de säkert vissa övningar man kan göra med händerna för att kanske lindra-
Va fan är de för svar "de borde du tänkt på innan du blev gravid" Shit alltså, verkligen idioti rent ut sagt.

Btw så kan man drabbas av detta även om man inte är gravid, min mormor är nämligen opererad för detta.
Ta reda på lite mer fakta innan du börjar dundra på med ditt skitsnack

Ja jag ska ringa vårdcentralen o se om jag får läkartid på måndag så de ev blir sjukskrivning, kan ju inte sköta en annan människa när jag knappt kan klara av saker själv med smärtan.
Tur att många av er förstår o skriver snällt iaf. tack för de.

Måste fortfarande komma på ngt o köpa till Johan, har ingen aning ju.
Ska antagligen baka tårta med hjälp av Malin idag med, hon kunde tydligen de.
Väldigt praktiskt att hon bor så nära också.

Måste ha ngt o käka snart, men va ska man laga?

Kommentarer
Sanna

Låter som det blev en bra dag idag iaf då, får hoppas det kommer upp mer bilder snart med :) kRAAM

2008-08-23 19:43:28
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0