Ösregn!

Vaknade nyss o märker att de e väärldens skyfall ute.
Va ska man göra idag då?
Bara mosa, tända ljus o kolla film?
Laga någon god mat tillsammans?
Låter nästan som enda alternativet.

Måste gå o handla, är jätte hungrig, men vill ju inte ut i detta vädret helst.

Btw måste jag skryta lite om att jag alldeles själv vågade hålla Johans orm som han har hos sina föräldrar, alltså är ju inte rädd för ormar egentligen men nu va de lite obehagligt med huvudet på den.

Haha undra hur många kort som hans föräldrar har tagit på oss?
Snyggaste ever måste ju va när vi va i Stjärnsund o stod under ett träd i regnoveraller, vi ville försöka slippa de regnet när vi va ute o åkte motorcykel, haha fin fint.. kul o ha sen om inte annat.

Nej men har verkligen haft de jätte kul i Borlänge o vi har verkligen blivit bortskämda ;)

Nej får väl dra på mig jackan o kila till affären, frukost måste jag ha direkt på morgonen.
Sen kryper jag nog ner till Johan igen..

Kommentarer
Sanna

Låter helmysigt tycker jag allt =) Haha regnoverall det har jag inte haft sen vi var i amsterdam typ. Blir jag ledig på onsdag kanske vi drar oss till dk eller tyskland, hittat ballaste baby butiken btw ;)

2008-08-03 10:35:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Klart haha jag älskar att shoppa ju. Bara att passa på när man har råd.

2008-08-04 10:51:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0