Så där

Nu va besöket avklarat.

Proverna skrämde skiten ur mig, hatar den där jävla nålen i armvecket, men jag klarade de o de är de som räknas.
Mitt blodsocker va lite lågt, men de va tydligen helt normalt i de här skedet av graviditeten, bara för att blodvolymen ökat.
Därför jag är så trött nu.

LIllens hjärta slog 148 slag i minuten denna gången, som vanligt låg den på höger sida.
Vet inte riktigt va de där måttet dom gjorde låg på, 23?
Normalt iaf, 8 kilo upp sen start, känns för jävligt o jag mår inte bra över de.. men bm sa att de är normalt o absolut ingen fara, så får lita på hennes ord.

Nu ska jag ringa Aca o snacka med dom, är så grymt besviken på jobbet o tänker fan ringa o berätta de också.
Inga mer lyft, inte en chans efter hur ont jag hade i måndags.

de va allt för nu

Kommentarer
Sanna

Skönt att det är över och att allt var bra =)

2008-08-13 14:40:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0