Solsken

Verkligen skönt ute också =)
Tilda fick en lite längre morgonpromenad idag, gick runt citronen typ. (på morgonen brukar de bara vara runt husen)
Gick i t-shirt hela vägen så de va verkligen skönt ute o blåste inget alls.. perfekt.
Tilda verkade nöjd över promenaden också, men självklart gick hon o la sig jämte Johan o fortsatte sova direkt när hon kom in.


Ngn som vill ha sånna där tabletter med fiskleverolja?
Fick gratis så har tre paket o får inte äta dom själv (ej tillgravida)
Finns säkert ngn bra anledning till varför man ska äta dom.

Fan va jag e trött på min mage nu alltså, så otroligt trött på att den aldrig kan va normal utan att man alltid måste springa till toa. Borde la finnas andra järntabletter o testa? (tror de beror på järnet)
Orkar itne ha de så längre, jobbigt som fan.

Borde försöka få i mig alla tabletter snart på tal om de, men men de e ju inte jätte brottom.

Lillen har inte rört sig alls än idag =( De e ovanligt.. usch sparka mig då.

Kommentarer
Lena

Hmm, järnet brukar göra att man blir hård i magen,,,,

Bara funderar.

Kanske ska du ringa BM å fråga?

Kramen

2008-08-16 16:44:43
Sanna

Är det omega-3 tabletter? Ge dom till mig om du inte vill ha dom, dom e skit dyra för fan haha. Varför får inte gravida äta sådana, har hört att man ska få smarta barn av det, tror till å med det var på ett teveprogram. Hmm kanske var längesen, eller något annat vajsigt.

2008-08-16 18:58:52
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0