Städ

Har påbörjat köket nu, kommer fan bli som en riktig flyttstädning där eftersom alla ytor torkas av.
Får se hur långt jag kommer, de vet man aldrig därimot.
Så kanske man kan ta ett rum i taget sen är hela lägenheten storstädad, bra o slippa göra de igen sen innan bebis kommer.
På tal om bebis så är de fullt liv i magen idag,inte just nu men nästan hela tiden små sparkar.
Riktig fotbollspelare de där vill jag lova.

Nopp back to the städ.
OM jag blir sjukskriven så kan jag iaf sysselsätta mig med att få ordning på lägenheten, eller ja i den mån mina händer klarar.
De andra hjälper JOhan mig med, förhoppningsvis

Kommentarer
Anonym

Men när man blir sjukskriven innebär det att man inte är kapabel att storstäda heller.



För storstäd kräver ork och friskhet.



Då lär inte läkaren sjukskriva dig !

2008-08-31 14:12:31
Anonym

Anonym: Menar du på att alla människor som sjukskriver sig inte kan städa sitt hem? Vet inte vilken planet du lever på, men dom flesta människor vill ha ett rent hem.

2008-09-03 00:20:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0