Sugen

Ja som vanligt går jag o är sugen på ngt men kan ej komma på vad, så sjukt störande.

Johan såg att fjärrkontrollen rörde sig nu när lillen sparkade =)
Har kommit fram till att jag ägnar nog minst en timma om dagen att bara glo på magen o se hur de rör sig där inne, så fantastiskt är de faktiskt.

Sandra ringde mig nyss, va ett par månader vi pratade, hon hade sparat massa saker o frågade om jag ville ha
spjälsäng,skötbord,babysitter,bilbarnstol,badbalja,badsists till baljan, o att jag även kunde få en till bilbarnstol som den kunde ha tills den blev typ tre sen =)

Fatta hur glad jag blev?
Jag menar de e flera tusen kr.

Nej nu ska vi bada, ute alltså..
Han tjatar så får väl ge med mig

Kommentarer
Sanna

Underbart ju =) Nu slipper du tänka på det mera, haha lilla Olle, nu har jag kollat hennes blogg iaf.

2008-08-08 19:40:05
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0