Etage tack

Bebisen vrider på sig, de gör ont.
Inse att de e för trångt för dig nu, kom ut så får du mer chans till rörelse!
Ska va hos min bm vid halvtolv, hade skit ont i huvudet igår o mådde inte alls bra.
Hoppas dom kan komma på vad felet är.

Sjukt seg o trött är jag, pappa ringde o väckte mig för en halvtimma sen.
Jag som kunde sova ända tills tio!
Han eller hans jobbarkompis kör mig till bm, kan verkligen inte gå så "långt".

Sömnen inatt har varit sämre igen , ett jävla massa kissande o svårt att somna om sen efteråt.
Låg o funderade på hur himla gärna jag vill ha större sen.
Men när jag väl vill bo större vill jag nästan bara bo i en av etage lägenheternaÖstlyckan.
Fullkommligt älskar dom lägenheterna, de enda negativa är la de extremt lilla köket.
Kom ihåg när jag o Sanna under en tid bodde i en sån, jadu de va mysigt de.
Så en sån lägenhet vill jag flytta till.
Dock är dom typ aldrig lediga tyvärr..
Har nog sett en under de gånger jag kollat på Alingsåshem under åren.

Nej ska avsluta såhär.

Kommentarer
Nakenhunden

Hej hej!!

Vilken dag är det beräknat till??

Hoppas du mår bättre snart!!

Kramar

2008-12-04 10:13:22
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Nakenhunden

Åhh...roligt!!

Du måste skriva sen så man får veta vad det blir för kön!

Har du bestämt några namn??

Kramar

2008-12-04 11:30:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Sanna

Hahha jaa det var tider det, dom är sjukligt fina dom lägenheterna. men minns du hur lyhört det var?! Jag har sett två stycken ute nu de senaste åren, bara att börja söka, synd att dom är så fasligt dyra.

2008-12-04 15:56:15
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0