Fanns inget

Va på hälsokost affären i stan men tyvärr fanns inget hallonblads te, fan jag som verkligen ville testa o ge de en chans.
Liksom känns sig lite hoppfull just för stunden, men icke!
Dom sa dom kunde beställa men va fan de känns ju liiiite onödigt om man säger så.

Fick iaf köpt mina mediciner o pappa köpte även en tavla till mig, haha så jag har något o göra.
Man ska fylla i olika nr o måla efter dom, kanske jag har tålamod till de så jag kan fördriva min tid lite iaf.

Tvättas gör de här hemma med, men torktumlarnen har blivit kass o blir inte längre torr lika fort som innan. - Segt!

Får väl se om de blir en liten promenix med Tilda senare som förövrigt sitter o piper o försöker få sin pappas uppmärksamhet, hon älskar verkligen Johan!

Kommentarer
liisa

Du ska se att bebisen kommer snart,Jag trodde aldrig att thea skulle komma ut heller men bf+10 så kom hon och jag hade inga känningar innan förutom lite ont i ryggen.Jag har hört att det är bra att vara ute och gå en låååång promenad för då kan det sätta igång..



Håller tummarna för att bebisen kikar ut i veckan =)

2008-12-09 15:58:03
URL: http://liisagyllin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0