God Jul

Ebba gav mig världens bästa julklapp, en bra nattsömn!
Hon har varit super duktig hela natten o knappt gråtit något o somnat efter hon ätit klart.
Bättre julklapp kan man inte få.

Nu ligger hon faktiskt i sin säng för andra gången i sitt liv o kollar/lyssnar på speldosan.
Hon är en liten ängel min dotter.

Igår fick jag mig ett rejält skratt också.
Pappa-Johan skulle byta blöja när hon hade bajsat. ( Han klarar de faktiskt jätte bra )
Så ropade han på mig för att visa hur mkt hon bajsat, haha.
Sen när han höll på o torka som mest så tog lilltjejen i o bajsade ner hans hans hand.. haha han som är så äckelmagad.
You go girl ;)

Idag ska hon va julefin o ha klänning o tights, hon kommer bli så söt så.

Nej nu kanske man ska kolla vidare lite medans hon ändå e nöjd i sin säng.

God jul till er alla!

Kommentarer
Lena

Hej hopp och GODASTE JULEN TILL ER ALLA!



Vilken härlig julklapp du fick av lilla Ebba;)

Här ligger en julklapp och väntar på er, och en liten "välkommen till världen present" också!



Men jag är förkyld så jag vågar inte komma å hälsa på er. Kanske kan man skicka bud med Lars och Christina??



Kram Lena

2008-12-24 20:42:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0