Hinner inte

Med någon uppdatering så offta.
Men jag hoppas o tror att förståelse finns för detta.

Ebba har sovit bra inatt igen, hon verkar köra lite varannan natt.
Skönt är väl de att hon sover ibland iaf.
För på dagarna är hon ju bara nöjd om hon får ligga jämte mig o tutta, HELA dagen.
Ganska jobbigt att aldrig kunna få bara ett par minuter för sig själv, men ändå charmigt.

Della kommer hit idag o gosar med henne medans jag försöker städa o så, sen när vi e ute o går så får Johan passa på o ta golven.
En bra deal de där.

Så hur har ni haft de i jul?




Kommentarer
faster stin

hejsan Mimmi! Trollunge ni fått. Gunvar å jag har jobbat jul, men bra ändå.ikväll kommer Lena å Tommy å hälsar på! Jag väntar bara tills jag får krama om lilla Ebba, er me förstås! Ha de så gott!

2008-12-26 12:39:10
Agneta

Hon e så söt:)Vi har haft en underbar jul. Gott att du fått sova lite nu. Ha en god fortsättning nu så får jag komma och hälsa på en dag. Kramar

2008-12-26 15:59:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0