inget viktigt

Har druckit en kopp te nu idag iaf o tänkte ta en till efter maten.
Ngt bra har de säkert med sig iaf, o de smakar inte illa heller så why not?

Väntar iaf på att maten ska bli klar, ska äta upp sista av fiskgratängen nu tillsammans med makaroner, kan nog bli mumsigt.

Johan va iväg imorse o kollade julklappar till mig, hehe jag e väääldigt nyfiken.
Nu är han även iväg o köper Björn Gustafsson- ett livsverk   till mig.
Sååå söt är han älsklingen, okej han är långt ifrån perfekt men skulle aldrig byta bort honom.
För vem vill ha de perfekta?
Inte jag iaf
!

Grannen under mig stannade mig i trappan o frågade om jag kunde gå till affären till han o köpa folköl ( inte en chans ser han inte på mig att jag e STOR? )
För den delen så e de nog inge vidare o dricka sånt i hans sits ändå.. rullator o typ alkis.

Nej nu mat!

Kommentarer
Sanna

Jaaa jaaaa viissstt :P

2008-12-10 18:11:47
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Vem utav dem?

2008-12-10 18:35:13
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0