Kallt ute

Idag ska jag o Ebba till spädis för första gången o visa upp oss.
Jag hoppas hon e snäll o sköter sig!

Igår va vääldigt jobbigt igen, Ebba va inte nöjd o låg o tuttade o skrek i sju timmar.
Inget man gjorde va bra, väldigt påfrestande o jag hoppas denna dagen bkir bättre,.
Fan iskallt ute idag ju, såvrt o veta hur mkt man ska ta på henne, vill ju inte hon ska va för varm eller kall.
Jaja idag blir de nog overall iaf.

Nej de blir inte mkt längre än såhär, får passa på o göra ordning mig själv medans min dotter sover.


Kommentarer
Sanna

Hahah jag trodde annars du gillade att ligga sådär :P Med brösten rätt upp i det blå, nja taket då. Men låna Ebba, det är bra grejer det ;) Vad ska ni göra på nyår? Fan vilken överskattad dag alltså. Jag ska jobba, kul jul va. Dock bara dagen.

2008-12-29 10:38:54
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0