Lite luft

Jag fick sällskap av Malin o Oliwer på en liten promenad.
Eller ja vi va nog ute i nästan en timma vill jag tro, nog gick de fortare o bättre o gå än innan kan jag lova.
Ont som fan mellan benen har man ju, men de e ju faktiskt inte alls konstigt.

Ebba sover gott nu, när vi kom hem fick hon mat och har nu sovit en timma.
Hoppas inte hon vaknar alltför sent innan nästa matning, hade varit lagom vid ca tio o att hon sedan va vaken ett tag.
Tänkte bada henne med, henes allra första bad!
Då kanske hon vaknar till liv efter o som sagt somnar lite senare för att förhoppningsvis va trött o sova mera inatt.
Är faktiskt riktigt, riktigt nervös inför natten.
Måste ha sömn nu, känner mig typ inte riktigt medvetande.
Men men!

Finare bebis får man leta efter iaf, hon är verkligen perfekt!

Allt jag hunnit med idag är ammning egentligen.
Nu hann jag duscha snabbt, lyxigt vill jag lova.

Imorgon kommer JOhans familj ner för att kolla på underverket.. därför extra viktigt med sömn om jag överhuvudtaget ska vara kontaktbar.
Har tänkt på hur otroligt svårt de måste va o passa tider som mamma, eller kanske bara e så nu i början innan allt fallit på plats.
Jaja de va mina funderingar just förtillfället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0