Så trött

Helt slut efter dagens bravader.

Mådde verkligen jätte dåligt i morse med sjukt mkt illamående o yrsel.
Illamåendet är väl lite bättre nu men istället kommer huvudvärken o synen börjar knasa.
Bm sa att mitt blodtryck va perfekt 140 genom 70.
Hon trodde att mitt mående berodde på att bebisen tryckte mot kroppspulsården.. Va vet jag, jag e bara så otroligt trött på de bara.
Hon sa även - De e ju ingen tre kilos bebis du har i magen.
Va fan va hon tvungen o säga så för?
Även om hon menade på att de ibland går lättare o föda lite större barn pga tygndkraften osv.. men ändå!

Jag har fått för mig att den kommer så sent som 18 dec o väger 4300 typ...
Ett jätte barn!
Fan.

Nej nu får de komma igång, innan jag på allvar blir helt deprimerad o inte kan ta mig tillbaka igen.
Snälla innan måndag!

Over and out

Kommentarer
Sanna

Jo det är sant. du får la hålla utkik om det blir nån ledig :)

2008-12-04 20:31:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0