Tiden står still

Ja iprincip, jag har heelt slut på ideer på va man kan göra.
Jag menar pengar har vi inte så julklappsshopping är helt uteslutet.
Allt e klart till bebis.
Det finns altlså INGET o göra.

Så jag har inte gjort något alls.
Va borta på alströmmers grusplan o kastade boll med Tilda, hon va lycklig blöt o smutsig när vi kom hem igen.
Vek ording alla mina kläder i gaderoben så de e ordning där.
Jag har verkligen INGA kläder, de måste verkligen prioriteras sen när man tappat lite av graviditetskilorna.

Sen har la jag plockat lite här hemma ( inte mkt o göra här heller )
Vill bara att värkarna ska börja, men jag är inte förhoppningsfull överhuvudtaget.
Börjar liksom bli rädd att barnet ska bli för stort o fastna o grejer o att de ska va något fel på de, jobbigt o gå o oroa sig dagligen med liksom.
Förstår inte hur de kan va rimligt att få gå över tre hela veckor!?
I vissa länder anses de farligt för bebis efter 42 hela veckor, så varför är de inte så här?
O varför e de bara i vissa län i Sverige som de e okej att gå över tre veckor?

Förstår ingenting

Kommentarer
Sanna

Tydligen blivit för jobbigt nu när han jobbar och allting :( Å den nya som skulle ha han, klarade inte riktigt av honom.

2008-12-08 23:36:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0