Ussch o fy

Ja här fortsätter de dagliga klagandet.
Har legat i sängen hela dagen, försökt gå ut med Tilda två gånger  för att iaf komma utanför dörren o röra sig lite.
Har fortfarande lite mensvärk aktig smärta som kommer o går, men men tror tyvärr inte de har ngn betydelse,.

Har fått städa här hemma, Johan tog disken o jag tog golven o plockade, så nu är de mysigt igen.
Han är iväg o shoppar på apoteket till mig nu, något för halsbrännan o den slemmiga halsen.
Jag hoppas de gör  underverk inför kommande natt.

Känner mig fortfarande lite halvvinglig sådär tillofrån..
Synen känns heller inte som vanligt, får ta upp detta med min bm på torsdag,.
Lite obehagligt för jag känner liksom inte för att gå för långt hemmifrån om de skulle bli så igen.
Vill ha nära till ställen o lägga mig på.

Ingenting planerat inför morgondagen heller.. SEGT
Om jag inte föder barn då, vilket vore en befrielse.
Nej men vi måste verkligen stor handla på Willys, vet inte hur länge vi snackat om de.
Vårat kylskåp o skafferi e tomt!

Inget vettigt att berätta egentligen.

Kommentarer
Evelina

Du får skylla dig själv nu faktiskt! Jag vill ses varje dag och du säger att du inte har nåt att göra men ändå ses vi inte :(

2008-12-03 11:20:44
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0