De tar musten ur mig

Denna jävla förkyldning alltså.. är helt matt i kroppen och snorar och hostar som en idiot.
Mår illa varje gång jag hostar, känns lite liknande som kikhosta.
Förjävligt är va de är!
Inte lätt o gå till jobbet o verka frisk och kry då inte, och man vill ju inte sjukanmäla sig de första man gör typ.
Fan va är felet liksom?

Har vart med Amse nästan hela dagen, alltid trevligt att umgås med henne =)
Vart i stan och köpt present till Oliva också eftersom hon fyller 12 år imorgon..

Nej undra om jag inte ska försöka äta något och sen bara krypa ner o lägga mig, för klarar inte av detta jävla mående alltså :(
Ett jävla klagande på mig jag vet, men mår verkligen skit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0