En vecka har gått

Alltså jag förstår ärligttalat inte hur tiden kan gå så otroligt fort!
Imorgon är de redan Fredag igen.. helt otroligt!

Va hos Evve förut och hon bjöd på fiskbullar :) De va gott men mättsamt.. hon ogillade mit partytrick som bestod av att visa att jag kunde svälja maten och sedan hosta upp den igen.. haha men men va gör man inte för att visa sina dolda talanger =)

Kalaset va helt okej, kände mig iofs inte alls kry men ville ändå fira Olivia.
Nu är jag helt slut igen och vi bestämde att de va bäst jag jobbade först på söndag igen.

Sitter här nu med Borat iknät, han gosar med mig för en gångsskull.

Johan är la och tatuerar sig nu, ska bli spännande o ringa sen så jag får veta va de blev för något.
Han skrev förut och frågade om han fick komma om två veckor, och självklart får han de!

KOllar på "du är va du äter" och känner att mycket av de beteendet hon har lider jag också av.. usch!

Nej fy..

image73

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0