Fan

Inte ens 100% säkert att Johan får komma nu..
Eller asså han har rätt till permission efter tre månader vilket de gått vid detta laget och han är ändå där frivilligt o visar sin goda vilja eller hur?
Jävla idioter e dom om dom nekar honom.. Nåväl får väl lösa att vi kan ses på annat vis isf.

Men men man ska inte ropa hej förens man kommit över bäcken, chansen finns ju faktiskt att alla håller sina löften och att han kommer hit precis som planerat.
Imorgon får vi reda på mer.. och jag håller tummarna kan jag lova!
Man blir så nojig bara att allt ska skita sig och inte gå som man trott och sett fram emot..

Har varit ute o gått 4,7 km med Evve nu ikväll, va riktigt skönt o komma ut o tjöta av sig.

Nej back to the tv ..

so long mother fuckers ;)

Kommentarer
Amse

Håller alla tummar för att det blir så att han kommer =) You need it girl, hojta om du vill att jag hjälper dig bli en liten prinsessa innan ni ska ses ;) Älskar dig mitt perfekta lilla troll.

2008-02-12 11:26:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0