Fredag

Japp vaknade av att Amse väckte mig med ett sms och de gjorde mig fett sur eftersom jag hade tänkt och sova iaf lite längre än till 08:15

Men men kanske va bra o komma upp i tid eftersom jag har massa att fixa idag.
avbokade iofs mötet på vintergatan eftersom jag känner att jag absolut inte har tid med de idag.

Ska träffa Lizze sen såfort hon kan, sen ska jag tvätta 13-16 så dagen lär la gå ändå.

Måste säga jag e grymt stolt över mig eftersom jag gick upp och diskade så fort jag öppnat ögonen, innan jag drack kaffe tillochmed!
Så nu är de bara resten kvar och de lär la gå på en timma eller så.

sitter här med en kopp kaffe och funderar lite nu faktiskt, va händer ikväll liksom?
Ska ju ev va med Lizze och de hade vart jätte kul faktiskt=)

Johan snackar jag med huuur mkt som helst just nu och måste säga att de e riktigt trevligt och han gör mig på gott humör, och de e ju de som e huvudsaken eller hur?
Han kommer ju hit nästa vecka iaf, förhoppningsvis lever han upp till mina förväntningar och jag till hans.

Nej får väl ta mig i kragen och fortsätta..

Trevlig helg!

image67

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0