På rosa moln

Alla de dagarna som han har varit här har vart totalt underbara!
Han levde verkligen upp till mina förväntningar och allt känns verkligen hur bra som helst!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att de håller i sig o att vi kan få detta att ordna på ngt sätt.
Vi snackade lite om de och så och jag jobbar ju bara varannan helg och han har permiss en gång imånaden så vi ska nog kunna ses iaf minst två gånger i månaden.

Så va har vi gjort?
Haha inte mkt vettigt faktiskt men jag klagar inte.. vi har kollat på film tjötat och bara kramats.
Känns så jävla bra när man sovit på någons arm en hel natt medans han håller om en, man känner sig på något sätt helt tillfreds med allt ( och det var otroligt längesedan jag gjorde )

Jobbigaste va ju nu när vi gick till tåget, när man visste han skulle tillbaka hem till Dalarna och man vet inte riktigt när man ses igen.. sjukt jävla jobbig sits man sätter sig i när man ens träffar folk som bor så långt bort.. men men de är de nog värt i slutändan ändå hoppas jag.
Så kan inte alla mina läsare bara hålla tummarna på att detta löser sig mellan mig och han?
Det är min högsta önskan just nu.

Detta va allt just nu.. vet inte mer va jag ska berätta ..

Eller jo jag har ont i magen har inte skitit sen i torsdags o nu är jag säkerligen förstoppad eller ngt eftersom jag skiter minst en gång om dagen annars.. Hahah

En sak på Johans lista är iaf väääldigt avklarad :D


Kommentarer
Lena

Håller alla tummar jag kan daaarling!!
Kramen
från Lena

2008-02-17 15:55:15
Amse

Den där stackars listan har du glömt att berätta om vae?

2008-02-18 12:59:42
Sutt

Har du inget att göra, eller vill bara läsa en ungdoms blogg som lider av ätstörningar så kom in och läsa :)



Härlig blogg, lycka till me lillen och Kärleken!

2008-10-14 19:29:11
URL: http://sutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0