Vårväder

Vilket underbart väder de är just nu alltså =)
Solen skiner, fåglarna kvittrar och de är heeelt vindstilla.. Man får ju lite vårkänslor alltså och man märker att sommaren faktiskt är inom snar framtid.


Sitter hos pappa nu, umgås med Evve uppe hos Agneta men hon söker jobb just nu så lät henne vara ifred liten stund ;)
Ska bli skönt o ta en promenad med vovvarna lite senare.
Kände att jag behövde komma hemifrån lite för att få tiden att gå fortare ..

Så imorgon någon gång kommer då Johan, är väldigt förväntansfull och tycker verklgien de ska bli grymt kul
Men samtidigt är man ju väldigt nervös, jag menar tänk om vi inte alls går ihop irl?
Nej nej de e bara o le och hoppas på de bästa helt enkelt!

Så denna helgen blire ingen fest för min del inte.. lugnt o stilla antar jag.

HEhe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0