Verklighet

Ja nu skulle man la kunna säga att verkligheten kört igång igen.
Jobbade kväll igår ( fick iofs gå hem efter en timma eftersom hon va sjuk, men fick betalt till 21)
Ikväll blir de också jobb till 21, imorgon är jag ledig sen är de tors.fre.lör dagtid... inte överdrivet kul men man måste ju ha pengarna.

Saknar surpuppan Johan som in i helvete, och denna helgen kommer vi ju inte kunna ses.. tidigast nästa helg eftersom jag slutar tre på fredagen då. =(

Fan måste verkligen ha pengar nu.. från soc o från Mia..för har otroligt mkt räkningar och vet ärligttalat inte hur jag ska klara mig faktiskt.
Jag menar kommer få köpa ett måndads kort inför mars, och det va inget assistantbolaget kunde ge ersättning för.. så jag vet verkligen inte hur allt ska gå ihop :S

Ser ut som fan här åxå, kul har jag hört.
Måste verkligen, verkligen städa.. men får nog ta de imorgon när jag är ledig isf.

Va trevligt att träffa Lizze ett tag igår =) Satt på videomix o tjötade lite allmänt :)

Nej ska käka lite nu, sen vila mig lite innan man sätter igång på allvar denna dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0