Allt va bra där inne

Jadå våran lilla bebis mådde bra=)
Min barnmorska hittade hjärtljuden direkt och de låg på 152 =)
När jag berättade de för mamma va hon ännu säkrare på att de va en flicka eftersom myten säger att över 146 eller ngt är tjejer, men vi får se .. =)

Lät ganska lustigt men ändå underbart att höra h*n o veta allt e bra.
Jag hade gått upp 4 kilo vilket va helt normalt, skönt att man ej hade gått upp för mkt.

Har hyrt film nu o tänkte kolla på den, ska även iväg med Lena o kolla lite i stan.

Men men bebisen mår bra, de e de viktigaste=)

Kommentarer
christina

Hej du jag håller med mamma och på mig stämde det

vi får se skönt att allt är okey nu kan du andas ut.

ha det jättebra kram

2008-07-11 13:51:27
Lizette

Bra att allt var bra :-) Min BM kunde inte räkna vad slagen låg på eftersom Mario gallskrek, haha.. Nästa gång ska jag dit utan Mario.. Ha en trevlig kväll! Puss

2008-07-11 17:26:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0