ännu en dag har gått

Lizze jag vet inte riktigt va de e för märke haha.. inget direkt sånt känt märke iaf..Men får hoppas den funkar som den ska ändå eller hur?
Du får ta dig till mitt vardagsrum.
Du o Maro är välkommna, hemmabakade bullar finnes (inte jag som bakat dock)
Så får du träffa Johan med ;) Så komsi komsi.

Spelade miniglof idag igen.. JOhan vann med ett poäng, eller ja vi körde två omgångar eftersom johan insåg jag skulle vunnit annars ;)
Så hans bästa slag på två rundor va 26, o mitt bästa va 27.
Gav dock upp andra gången eftersom de blåste o Johan retades.

Fan varför kan inte lillen röra om ordentligt där inne som den gjorde i Söndags?
Nu känner man ngn enstaka buff lite då o då, de e säkert med all säkerthet den där inne som rör sig då man känner så, men man är ändå inte lika bombsäker som när man känner i flera minuter o flera sparkar.
Aldrig är man nöjd.

Mamma o mormor va här o drack kaffe nyss, kollade lite i mitt gamla fotoallbum.
Och dom satt o sa va Ebba skulle heta mer än Ebba.. haha dom är HEEELT säkra på att de är en flicka..
Jag är ganska säker på de jag med.. men 100 kan man inte vara.

Imorgon kommer Alex o Martin hit.
Ska bli trevligt som fan att umgås lite med dom.
Johan o Martin skulle tydligen ut o fiska o jag o Alex ska ut med hundarna.
Då kan vi ju ta sällskap en bit iaf.

Nej nu har jag tjötat nog så mkt

Kommentarer
Lizette

Då får jag och Mario komma bort i veckan, hinner inte i helgen har alldeles för mkt planerat. Så får jag se alla kläderna du köpt också, jag har ju bara sett det du köpte när jag var med. Hoppas ni får en trevlig dag nu. Och måste säga att ni e grymma i minigolf, jag kan inte direkt skryta med mina 50 slag nånting, jag verkligen SUGER.. haha

2008-07-18 10:00:44
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0