Dagen

Hittills har varit super.

stack iväg o köpte solskyddsfaktor till Johan i morse.
Sen va jag snäll o köpte kycklingsallad som jag vet han va sugen på igår.
Meloner o vindruver packades också ner.

Sen stack vi till poolen o låg där ett par timmar.
Spelade vollyboll i vattnet o bara hade de skönt.
Köpte en gravid tidning också som både jag o Johan kollade lite i.

Han kom med världens bästa idé , ikväll ska vi ner till stranden o grilla o ha mysigt.
Underbart har allt varit dom senaste dagarna..
Mysigast va ändå inatt när han verkligen höll om mig heeela natten, så fort jag försökte flytta på mig för de va varmt så flyttade han efter .

Imorgon ska vi till pappa o hänga där under dagen, kan bli kul =)
Roligt att han vill göra mer nu, antar att de är för att vädret är bättre.

Har även pratat om att vi ska åka med Alex o Martin till en stuga o va där ett par dagar .

Fan snart har vi varit tillsammans ett halvår, tiden går så hiimla fort.
Får väl se om vi gör de vi snackat om att göra då, vem vet =)

Over and out

Kommentarer
Lizette

skönt att se att allt verkar bättre :-) Ha en mysig kväll!!!

2008-07-25 17:59:45
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Amse

Herregud, skit ialla andra, det är ditt liv och din blogg. Skriv vad fan du själv vill. Det är inget o¨dom ska bry sig om, dom skriver det bara för att vara elaka. Skaka av dig det. Älsk.

2008-07-27 08:42:38
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0