du ser

Amse jag kan blogga.. dock om onödiga saker.

Idiot jävel finns de som e så förbannat feg o inte kan skriva sitt namn när man komenterar.
Men som vaaanligt på denna bloggen finns de ngn antagligen avundsjuk jävel som försöker göra livet surt för mig.
Men lilla vän jag ska berätta en sak - Jag bryr mig inte.. tycker bara de e förbannat fegt att inte våga stå för sina åsikter.
Fan de finns idioter för allt, tydligen ganska många av dom som inte har ngt bättre för sig än att läsa min blogg.
Men intresserar mitt liv er så enormt så varsegoda o fortsätt.

på tal om de där med Oro, visst de e inte bra.
 Men full jävla normalt att alla blivande mammor oroar sig, sen är jag inte över orolig heller utan på normal nivå..
Åh..

Har iaf börjat städa nu, badrummet o hallen e helt klara.
Plockat upp de värsta i vardagsrummet, ska dammsuga o lite sånt med, men får vänta tills Johan har vaknat.
Köket är hans uppgift, haha diska som e sååå tråkigt.. jag erbjöd mig dock att ta disken om han tog allt annat men han ville inte..
Jag är rätt glad för att han inte godtog de bytet .

Jaja som sagt Amse, jag kan om jag vill

Kommentarer
Anonym

Menade INGET illa.

Jag gillar din blogg! Läser den för att det är intressant. Jag själv är mamma till tre småttingar.



Men ditt mående oroar mig, eftersom du ska bli mamma, behöver du stöd i din mammaroll. har förstått via din blogg att du mår ganska dåligt ibland. Har du kontakt med soc? Du kan behöva deras hjälp när barnet har kommit?



eller någon anna prata med. Varför reagerar du som om jag attackerar dig när jag kommenterar om din oro?



Ja låter väl bli då



mVH Anna-mamma till tre.

2008-07-16 12:43:45
Anonym

Tönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-16 14:15:35
Amse

Haha bra =) Mer sånt, vad fan jag har inget liv, i need dina inlägg fr att fördriva tiden. Mera magbilder eftersökes med. Säger man så? Eftersökes. Hmm Skit i vad folk skriver, om nån är en tönt är det dom som inte kan stå för det dom skriver, haha du vet väl att om nån skriver nått riktigt hmm låt oss säga störande, kolla bara deras ip nummer =) Love you doll.

2008-07-16 14:36:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Till anna.

Jag har inget med dina inlägg att göra mer än att jag är emmelies vän, jag kan säga så här att soc tillför inte mycket bra i någons liv. Andra har sina orsaker, låt dem ha det. Jag vet vad jag tycker och även vad emmelie tycker om detta. Varför ska dom vara inblandade för att hon mår dåligt vissa stunder? Jag kan inte riktigt förstå det, hade varit intressant att veta.

2008-07-16 14:38:42
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0