fan

Har varit iväg o fiskat lite med Della.
Kom hem nu för ett tag sen o Johan va inte hemma.
Efter en sak kan jag inte lita på honom längre, hur mkt jag än vill så går de inte.
Mår skit dåligt o bara lipar nu när han är iväg, just för att jag ej kan lita på va han gör.

Varför?
Varför svek du mig för?
Önska bara jag kunde vrida tillbaka tiden, men de går inte.

Förstår du inte va du gör med mig?
" de är väl inte så farligt " nej visst inte men ja.
Fan ka nitne skriva av mig som jag vill här heller..

mår skit iaf o vill göra massa jävla dumma grejer som jag inte haft en tanke på att göra på otroligt lång tid.
Men mkt saker förändras efter ett svek, och just nu klarar jag inte sånt..

Helvete!

None

Kommentarer
Chrille

hoppas han inte har varit otrogen för då är han inte värd dig och barnet.



han ska respektera mor till sitt barn!

2008-07-07 18:22:15
Lizette

Men gumman då,

vad är det som har hänt? Hoppas det löser sig tjejen.. Kraam

2008-07-08 13:33:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0