hehe

Hahha sjukt sjukt sjukt..
Bryr mig inte direkt om johans  x faktiskt, de är ju mig han är med nu.
O era elaka komentarer kan dra åt helvete rent ut sagt.. sorry men de e så jag tycker.
Visst jag får väl tåla kommentarer, men va får ni ut av att vara elaka?
Absolut ingenting, mår ni bättre av de så är de ju ngt sjukligt fel på er.

Idag har vi iaf varit vid stranden först , sen drog vi till Lövekulle o spelade minigolf =)
Fast banorna va kassa o lutade så vi gav upp o cyklade till Ulf istället o har legat vid poolen där ett par timmar, kom precis hem faktiskt.

Ska nog lägga mig o vila lite jämte min man nu..
Se om bebisen bahagar sparka omkring nu, man har ju varit i full gång o då har la den vaggats o legat o stilla.

Nej usch är faktiskt trött.

Kommentarer
Anonym

vi är väl inte elaka bara för vi tycker att du ska lugna ner ditt humör lite emot Johan. Han har faktiskt varit med om hur mycket skit somhelst under sitt liv , han behölver någon som förstår honom och tar honom för den han är. Inte någon som klagar om allt dagligen :/ är ju faktiskt lite synd om honom.

2008-07-24 18:06:17
Lizette

Emme,

Jag tror du tar några kommentarer på helt fel sätt medans en del andras kommentarer är lite småelaka.

Och dom som tycker synd om Johan är hans kompisar mfl som inte känner dej. Dom ser ju bara det du skriver så dom ser bara det negativa i ert förhållande eftersom man många ggr glömmer ta upp det som faktiskt är bra..

Försök att se det positivt gumman, ni lever trotts allt erat liv nu och snart är ni en familj. Kämpa för att den familjen ska funka. Det kommer gå galant. Hoppas du inte tar detta på fel sätt nu.. Kram

2008-07-24 19:19:07
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0