Idiot

Ja de blev precis som jag trodde..
Att du ens kan med!

Säg fan inte att de ska gå fort om de inte gör de.
Du åkte till Gbg vid 2 o sa till mig att du ej skulle va iväg så länge.

Skickade ett sms till han för en halvtimma sen o frågade om 6 timmar inte är så länge, då sa han han skulle hem nu.
Så får jag ett sms nu där han skrivre att han ska hem till Andreas o kommer senare.
Jag litar inte på dig, är de så jävla svårt o fatta efter va du fått mig gå igenom?
Blir så jävla ledsen för du ljuger gång efter gång.
Sen blir jag lika ledsen när du kommer hem o frågar "Är du sur?" De e la självklart eller? Man säger inte en sak o gör en annan så enkelt är de.

Blir så jävla ledsen bara JOhan, otroligt jävla ledsen o sårad.
Usch bara lipar o lipar.
INgen man kan prata med som har varit i min situation heller, därför är de ingen som kan förstå va jag går igenom.

Helvete..
Fan.

Kommentarer
Amse

Vännen. Även om jag inte fattar så kan du prata med mig, lite fattar jag i alla fall.

2008-07-21 22:55:14
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Men anser du att ditt barn är värd en sådan pappa i sitt liv? Du får st'lla ett ultimatum helt enkelt. Det är du som väljer hur du vill leva och ingen annan.



Hoppas de ordnar sig.

Kram!

2008-07-21 23:02:07
Lizette

Du kan prata med mig också, jag har inte varit i precis samma sits men jagvet hur detkänns att bli sårad..

Men det enda jag verkligen tycker är att du bara ska tänka på det som är bäst för DIG och BEBISEN.. Mår du bra så mår bebis bra, så är det.. Finns här för dej!

2008-07-22 09:16:00
URL: http://lindbergohlund.blogg.se/
Lena

KRAMAR OM

Hårt

2008-07-22 10:07:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0