illamående

Usch känner mig lite bakis idag typ, de där illamåendet som kommer inte alls ofta på mig har dykt upp idag igen.
Magen känns helt ur balans med.. underbart att vara gravid eller hur? ;)
Igår rörde sig lillen rätt rejält på kvällen igen, så nu är jag inte lika orolig längre=)
Kanske va så att h*n hade de så bra där inne att allt hon gjorde va att ligga där o guppa runt o sova innan o när hon väl sparkade sparkade hon inte utåt magen?
(jag vet jag skriver hon men den känns så opersonligt o jag tror de är en Ebba)

Alex kom aldrig igår men hon lovade att dom skulle komma idag istället, får väl hoppas på de.
Hade verkligen tyckt de va kul.

Åh ja tro mig jag vill verkligen ha en kamera, men vart fan får man tag på en billigt då?
Och jag vill ju ändå den ska ta bra bilder liksom.. kan man ta på av betalning? Haha.

Nej nu ska jag snart ut med Tilda o sen försöka o se om jag kan ta mina tabletter idag.
(igår kunde jag verkligen inte svälja järntabletten, testade men när jag hade svalt den kom den o massa vatten upp på golvet igen.. Hahah tyvärr glömde jag torka upp de o Johan kom o sa - Jag tror ngt kissat på golvet.. då sbvarade jag - Nej du har nog bara trapat i min lilla spya)

Kommentarer
syster

jag hjälper dig gärna leta upp en billig å bra kamera!

2008-07-19 11:47:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0