Jaaa

Nu vaknade jag precis, fortfarande sjukt trött men känner de e dags o gå upp o börja städa lite.
Johans föräldrar kommer idag istället men jag har absolut ingen aning typ vilken tid.

Igår va vi på Liseberg, va tvärmysigt att dra iväg sådär =)
Även om båda hade sjukt ont i fötterna o jag inte fick åka ett skit så va de ändå trevligt att göra något.
Rainbow kraschade ju igår när vi va där, tur att ingen av oss satt i den alltså.

Spelade en massa gjorde Johan men den enda som vann va jag =) HAHa.. en liten gul mjuk hund som jag tänkte kan ligga i spjälsängen.
Stod vid Evves spel o försöktre men de e fan heelt omöjligt att vinna där typ..
Haha sen gjorde vi en annan fuling.

På fredag kommer Alex o Martin hit o vi ska umgås alla fyra.
Ska bli jätte kul.

Fan va nojig jag är nu då, har inte känt lillen ordentligt sen i Söndags, men som sagt ska nog inte oroa mig.
Kan hända jag kände i morse men är inte sådär bombsäker som jag brukar va.
Usch va man oroar sig heela tiden.

Undra när min tröja kommer som jag beställt... hmf

Kommentarer
Anonym

Oro är en sorters av stress och det är jätte skadligt för barnet.. varva ner.

2008-07-16 11:25:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0