Jahaja

Hade velat sova mer men vaknade när Johan gick på toa.. fan åxå.

Igår va en trevlig dag.
Vi va o fikade med Johans föräldrar och spelade minigolf.
Jag vann med ett poäng över johan (mkt viktigt att påpeka)
Senare hyrde vi film och sen total däckade jag.

Fick även 1000 kr av johans farmor, riktigt snältl eller hur?
Så idag ska vi till Backaplan o kollla om vagnen finns kvar ( man måste ju passa på när de fanns en sån billig)

Och angående dina komentarer, nej jag kanske inte ser din såkallade humor när du skriver att jag är fet o ser ut som i vecka 40, men sorry jag har nog ingen sån humor o tror de finns mer blivande mammor än jag som hade blivit vansinni av en sån dum jävla komentar.

Fortfarande inga sådära självklara rörelser som de va i söndags, iofs tror jag jag kände vid enstaka tillfällen igår, men man oroar sig ändå när man inte känner sådär mycket.
men som sagt de är nog ingen fara igentligen.

Usch maat vill jag ha nu, sen kanske sova en liten stund till innan jag ska ringa till Christina.

over and out

Kommentarer
Lena

Ska hålla tummarna för att vagnen finns kvar!

Vilken snäll gammelfarmor den bebben får :) :)

Kram Lena

2008-07-17 09:44:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0