Jaja

magen 18+5Jadu magen växer änna nu.
Har träffat BöööPHEn idag o hon såg de verkligen =)
Lillen har knappast legat still ngt sålänge jag ej rört mig, har tillomed känt när jag suttit idag.
Nu därimot e de lugnt, haha kanske vitlöksförgiftad, faaan va mkt vitlök jag åt hos Lena.. känner änna att min mage är lite ur balans ;)

Jobb imorgon, kan inte beskriva med ord hur jobbigt de känns.
Den enda som nog riktigt förstår mig i den sistsen är ju min jobbar kompis som e på semester nu, så nu får jag jobba med en jag aldrig jobbat med förut :(

Kommentarer
Amse

Syns gör det ja =)

2008-07-13 22:04:04
URL: http://sjoquist.blogg.se/
S

du ser ut och vara i v 40

säkert att det inte är fett ? :D

2008-07-14 09:09:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0