Jobb

Ska dra iväg om tio minuter..
Mår verkligen skit över de, riktigt,ri´ktigt dåligt.
Har knappast kunna sova inatt, legat o vridit o vändt på mig.
De är inte så de ska va när man ska jobba, verkligen inte på långa vägar.

Jaja fyra dagar sen tre veckors fortsatt semester.
Kanske sjukskriver mig om de känns för jobbigt, för som sagt jag måste känna jag klarar av de.

Kul att man bara har 400kr kvar nu, räkningarna är dyra.
nu får johan betala maten osv denna månaden, jag har ju tagit räkningarna.
Hatar bristen på pengar.. Hatar allt just nu.

nej ska la försöka svälja i mig min jävligt äckliga järntablett nu som kommer upp igen vaaarje morgon..
Underbart de här vrekligen.

Kommentarer
Amse

hmm något om en bok om hundar som folk ser fel typ, vete fan. Men han skulle vara med iaf,

2008-07-14 12:38:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0